mode - sömnad på Ljunkan

fick gå upp en halvtimme tidigare än vad jag brukar för att hinna med den buss som går lite över 7. blev lite stressigt eftersom jag inte fick tag i något hårspray. katastrof.
mitt - slut
mamma - i göteborg
syster - har inget
andréa - sjuk
nea B1 - slut
men jag har klarat mej oväntat bra utan hårspray, faktiskt. ska kanske sluta använda det? eller, inte.
iaf, mötte nea på resecentrum och så gick vi bort till Ljunkan, skönt med en lite promenix. synd att det är så mycket trafik på morgonen så att man knappt hör vad man tänker. men fram tog vi oss trots allt ljud. vi var med en etta som går mode - sömnad på två lektioner. typ bild och slöjd, fast mycket roligare och mer inriktat på olika saker. inte alls som i grundskolan. och god mat var det också, men det tyckte inte eleverna. jämfört med Ånestas mat så var Ljunkans sjukt mycket bättre. riset satt inte ihop i klumpar. pluspoäng.


vid busshållplatsen 07.00. mörkt? - ja. deprimerande? - ja


Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder:)

2008-12-07 @ 19:28:15
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; varsågod!:)

vad har du för kamera btw?

2008-12-07 @ 21:01:01
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0