avtryck

imorron klockan sex åker vi till Åre. (: kommer vara så sjukt trött. ska gå upp 4.45 (!!) panik, nästan. kommer vara död på bussen. men tycket att det ska bli kul. fattar inte att jag ska orka sitta i en buss i tolv timmar, kommer säkert att krossa ett fönster och hoppa ut i brist på annat. förhoppningsvis kommer jag sova lite. hoppas även att människor inte ska ta massa kort på mej då och lägga ut på bilddagboken. (?) reoe att vi ska se på några filmer i bussen, hoppas att det är några bra och inte någon skit som man somnar till. men ett problem är att jag inte ska ha i mina linser, (om jag somnar med dom i ögonen får jag aldrig bort dom) så jag kommer inte se texten på tv. vi sitter ju en bit ifrån. men då får jag spetsa mina öron om jag tycker att det är värt det. men jag borde förbereda lite mer nu. inför imorron, så jag slipper  stresssa runt som vanligt. (ni som är lite smarta fattar antagligen att jag inte kommer skriva här på ett tag, men jag hoppas att ni överlever.)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0