solen i ögonen, igen

det är allahjärtans dag imorron. och jag är ensam. weei, inte. blev depp när jag kom på det. *suckar* men jag kanska överlever. + att top model, lost och greys anatomy (?) går samtidigt. och jag kan ju bara kolla på en av dom *suckar igen* greys kan jag leva utan, men inte lost eller top model. antagligen kommer lost att vinna, men ändå.
och jag är så sukt sötsugen, hela tiden (!!) får snart panik. åt glass när jag kom hem (mums) + att vi ska snart, troligen kommer det vara sötsaker där me. *ler för mig själv*
och det är sol - efterlängtad (typ det ända positiva än i detta inlägg?) och jag är så glad över det! fast det är lite surt att få solen i ögonen hela tiden. är ju inte van vid det nu. men det är värt det. längtar så sjukt mkt efter vår nu och solen. men nu ska vi gå, så puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0