mannen i den vita hatten (16 år senare)

åkte vad halv 8  på morgonen, hämtade lovisa, johan, och johanna. kom fram typ vid 10. då träffade vi fanny, alexandra, mellis och casandra. så vi satt och köade ned dom hela dagen. det gick ganska fort, man gick iväg lite ibland och så. insläppet var vid 6. konserten började vid 8. då var det dags håkan hellström. det var extremt roligt att se honom live. han spelade ganska många låtar från det nya albumet, som jag inte har lyssnat ngt på. men man kännde ändå igen dom flesta av låtarna. sen va det dags för kent. helt underbar konsert, dom började med stenbrott och avslutade med mannen i den vita hatten. helt underbart. jag stod och grät när dom börjde spela mannen i den vita hatten, jag missade ju den i örebro. så äntligen fick jag höra den igen.
några låtar som spelades:
utan dina andetag
beskyddaren
dom andra
kallt kaffe
blåjeans
ingen kommar att tro dej

underbar konsert, nästan perfekt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0