practis makes perfect

ännu en slappis dag. men nu är dom inte lika välbehövliga. skulle ha solat lite idag men så blev det inte. sara och anna kom in precis efter att jag gått upp. så syster och jag satt och pratade ett tag med dom. och sen försvann soltimmarna. 

har kollat mer på kamera idag med, och nu har jag bestämt mej. på riktigt. jag får inte ändra mej igen. blir nog att beställa på torsdag. (syster ska ha lite saker med och hon hinner inte innan dess, tyvärr)

och jag har börjat lyssna på musik igen, har varit dåligt med det ett tag. tror att det är tackvare konserten, faktiskt. och jag vill se dom igen. men det blir nog svårt att slå den här konserten. underbar var den. men det kanske blir winnerbäck med innan sommaren är slut. värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0