eyes wide open

extremt seg och värdelös dag, men det är så jag vill ha det nu precis i början av sommarlovet. har börjat läsa heartland böckerna igen, hjälp vad jag gråter. jag tror helt seriöst att heartland böckerna är dom som jag gråter mest till. bra att veta, iaf så är jag på tredje boken nu. men det känns som om jag kommer läsa ut den ikväll. värt. va uppe hos andréa i några timmar med, kommer sakna henne nu när hon åker iväg till cypern hela långa sommaren. förhoppningsvis så överlever jag.  jag har även kollat på fotbollsmatchen mellan sverige och spanien. 1-2. surt.

och jag vill ha en kamera nu när vi åker ner till småland och skåne. men nejdå, eftersom jag inte har hittat någon som känns så här helt perfekt än så får det nog va ett tag till. men jag vill ha en så sjukt mkt nu! fast jag vill ju inte köpa något som inte känns helt rätt heller, så vi får se när det blir. förhoppningsvis snart.

nu ska jag upp och läsa ut tredje boken och kanske börja på den fjärde? ska iaf bättra på min huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Sara (the neighbour)

Trean tjuter man ju mest till! Men sjuuuukt bra böcker gullet :)

2008-06-16 @ 12:40:06
URL: http://sarastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0