granbarr i håret och koda på händerna

ännu en dag på svartö då, åkte iväg och åt lunch nästan precis när jag hade vaknat. känns bra. blev minigolf efter det med, men eftersom jag inte har något tolamod och det blir ju inte precis bättre av att jag är en sjukt dålig förlorare. iaf så va morfar snäll och bjöd med på glass efter det misslyckade golf spelandet. sen skulle folket handla, själv satt jag kvar i bilen. hade ingen täckning på mobilen, så kännde mej lite isolerad där ett tag. tillslut bar det hemåt till stugan igen, morfar och jag cyklade ut och röjjde på vägen till stugan, fick massa granbarr i håret och endel koda på händera. det va ju mysigt. mormor sa att jag skulle hälla matolja på händerna, det skulle tydligen lösa upp kodan. och det gjorde det ju, men mina händer blev ju såklart helt fettiga istället. härligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0