midsommar

denna midsommar skulle firas på svartö, allt är nästan så bra det kan bli - och jag blir självklart sjuk. grattis. känns underbart.
men nu mår jag bättre iaf. var ganska orolig att jag skulle vara sjuk nu när ni ska ner till kivik., eller vi åker ju inte ner dit fören måndag morgon. men ändå.  och snart ska pappa ner till kalmar och hämta syster, saknat henne så sjukt mkt. kan inte tänka mej hur tomt det kommer att bli när hon flyttar. hoppas att hon inte gör det än på ett tag. känner mej nästan lite självisk, men bara nästan.

en sak jag började fundera på precis just nu: varför firar vi midsommar? egentligen? någon som vet?

nu ska jag ut i solen innan det blir mulet igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0