tjuvlyssnat.se

Under extranummren efter 'Allsång på Skansen' står två kvinnor ~20 och ~40 och skriker på skånska.
Kvinnorna: MISS LI, MISS LI!
Manlig röst i klungan (förvånat): Müsli?
Ett tjejgäng ~20 bakom kvinnorna som skriker lägger sig i.
Tjej 1: Müsli?
Tjej 2 Har Håkan Hellström skrivit något om müsli?
Tjej 3 (på utpräglad stockholmska): Jag tror de försöker säga Miss Li.
Spridda röster i klungan: Jaså, Miss Li!
Skånska kvinnan ~20 till sin skrikande skånska kompis ~40 : Tyst, ingen fattar vad vi säger...



Ett stort tält har satts upp och 400 personer sitter och kollar på EM-matchen mellan Sverige-Spanien. En kort stund efter att Zlatan Ibrahimovic gjort 1-1 så drar en pojke ~5 i sin mammas tröja.
Pojken: Mamma, finns Zlatan på riktigt?



Två killar ~18 lägger upp lite lösgodis, chips och öl på bandet. Kassörska ~25 börjar scanna in varorna.
Kille 1: Alltså, det är sant. Jag blir aldrig lurad. Aldrig!
Kille 2: Men idiot... Du ljuger!
Kille 1: Nej, jag svär. Säg nån gång jag blev lurad då?
Kille 2 suckar.
Kille 1: Precis! För det händer typ aldrig.
Kassörskan: Så! Det blir 324,50...
Kille 1: Va?! Oh shit... Så mycket har jag inte på mig.
Kassörskan ler och pekar på displayen där det riktiga, mycket lägre, beloppet står.
Kille 2 börjar skratta.

Kille 1: Men va fan... Det där va inte roligt!
Kille 2: Ägd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag älskar tjuvlyssnat :D

2008-06-30 @ 16:33:24
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: Haha, där går jag in när jag behöver ett gott skratt! :D

Sugen på att få gratis biobiljetter eller presentkort hos bla h&m, kicks, body shop? då ska du bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33750

Eller så skriver du i michelleine som värvare så får du 75 poäng av mig som start! :)

När du registrerar dig får du 50 startpoäng. För att få en biobiljett behöver du 400 poäng. Du får poäng genom att värva medlemmar och kan skicka efter presentkort från 300 :-, genom annonslänkarna på deras sida m.m

2008-06-30 @ 16:34:54
Postat av: Maria

haha.. :O)

2008-06-30 @ 16:38:07
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Ingrid

bellis dina tjuvlyssnat.se är ju störtsköna ;D

2008-07-03 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0