varning för ras

jaha, sjukt länge sen jag skrev. känner mej totalt opepp igen. så är det. men jag vill verkligen få fart på den här bloggen nu, har gjort några försök utan större framgång. men jag vill verkligen.
iaf så dansade syster bal igår, hon var jätte vacker. men själva balen var nog inte som jag hade tänkt mej ändå. egentligen vet jag inte vad jag hade tänkt mej heller, men jag tror att dom festa skapar en bild i huvet om hur man tror att saker och ting kommer bli utan att man är medveten om det.

sjukt varmt ute, känns som om jag håller på att smälta. härligt. iaf så kollade jag på alla neas bilder på bdb, endel sjukt roliga. tror att jag ska fortsätta med att göra om min blogg. känner för det. antagligen kommer jag ge upp ganska snart eftersom jag inte har något tålamod, men det är saker man får jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0