brighter

skulle vaknat vid åtta, hade satt mobilen på alarm. men tydligen somnade jag om eller något liknande. för jag vaknade inte fören 11. suck. hade ju tänkt att jag skulle gå upp tidigt så att det inte blev så svårt att gå upp imorron, men inte då. men det va fint väder iaf, så jag var glad ändå. satte mej ute och solade ett tag. blev lite brun, woho! vill vara lite brun på skolavslutningen, det var jag inte förra året.
jag , mamma och pappa åkte in till stora staden och köpte blommor till mej och mamma. låter som om jag är 362 år eller nått, men tycker att det är kul. och jag blev mycket nöjd med resultatet.
nu ska jag fixa med fakturan till mobilen, som jag skulle ha gjort igår. sen ska jag ut och bli brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0