förhoppningar och regnbågar

mor och jag åkte in till stan idag, dock inte fören halv två. köpte ett par shorts och lite små saker. lyckat. annars har jag inte gjort något idag. tråk.

men det är sjukt skönt att vara ledig! och det är inte så långt kvar till sommaren nu. weei! och det är så skönt att man kan gå ut utan att behöva ha på sig jackor och annat onödigt. hoppas bara att den här sommaren inte regnar bort som den förra. så nu måste man ju börja planera och så, det är ju inte jag så bra på. så vi får se hur det blir med den saken. men förhoppningsvis så kommer det hända några roliga saker i sommar.

men nu ska jag gå och försöka göra något med resten av kvällen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0