dåliga dagar

segt i skolan, känner att jag inte riktigt är på topp. med det är bättre än igår iaf. och det är ju alltid något.
fyra lektioner innan lunch = segt + en trött Isabell med huvudvärk. inte trevligt. men annars så. ramlade på biologin för att min balans är obefintlig och vi kom även fram till att jag är delvis färgblind. känns ju härligt. jag skyller på far min.
på bussen hem var det några idioter (som vanligt) som bestämde sig för att trycka på "stopp" knappen hela vägen hem. busschaffisen blir tjurig och släpper av alla barn vid en hållplats. såklart så långt bort som möjligt och så måste man gå hem, tog omkring 15 - 20 minuter extra. låter kanske inte så hemskt. men det var det. har bara strumpbyxor på mej och jag halkade flera gånger. åt massa pepparkakor som tröst när jag kom hem. mums.
mor min övertalade mej att rensa bland mina kläder. så nu har jag lite mer plats till några nya strumpbyxor, linnen/t-shirtar och ett par koftor som jag tänker köpa snart. 
och så måste vi tacka kusin för att ha fått mej på bättre humör.
bra sammanfattning av min dag. hoppas att det blir bättre imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0