farsdag

farsdag idag, och istället för att gå upp tidigt och ge pappsen frukost på sängen åt vi frukost tillsammans. mycket mysigare tycker jag. tycker om när hela familjen sitter på samma ställe och pratar. det kommer jag sakna mycket när syster flyttar. men kommer ju få träffa henne på helgerna iaf.
ska till farmor och farfar om några timmar. sen borde jag sätta mej och plugga så jag slipper göra det imorron, men om jag känner mej själv rätt kommer jag inte plugga någonting. men jag måste försöka ändra mej. hade ett förslag om att jag skulle köpa en whiteboard och skriva upp allt jag ska göra under veckan. alla läxor, alla tv-program jag måste se, folk man ska träffa och planera in lite pluggande. men mor och far tyckte inte det lät bra. men jag kanske gör så iallafall. whiteboard + några pennor = 100 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0