gråa dagar skyndar aldrig på

tror jag håller på att bli förkyld. det är aldrig bra. hoppas det blir bättre tills imorron.
allmänt seg dag. varit dimma dom senaste dagarna, det är ju ganska mysigt. men det känns ju tråkigt att det varit okej väder hela dagen, och sen när man äntligen slutar är det dimma och kallt. inte så pepp.
har varit en jobbig start nu efter lovet. har pluggat varhe kväll, antagligen gör många det. men jag brukar inte behöva göra det. så det känns lite ovant och jobbigt, men det är väl bara att vänja sig antar jag.
bio med skolan imorron, tror det var Juno vi skulle se. många har sagt att den är dålig, men ska försöka att vara positiv. det är ju mycket bättre än att sitta på lektioner, eller hur?
ska sätta mej och skriva klart svenskan, hinner antagligen inte det imorron. ska till Berzan på öppet hus.
ska försöka ta med mej kameran ut någon dag när jag slutar skapligt, känner stort behov av att fota - ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0