solen i ögonen

var jobbigt att gå upp i morse. var längesen jag var så seg och jag var nervös inför talet med. men jag tog mej upp och talet gick ganska bra ändå. men jag måste lära mej att inte prata så fort.
hade ingen spanska idag heller, otroligt slappt. men alla andra hade lektion så jag gick ner till farfar en sväng och blev  bjuden på galss. mums. upp till skolan igen och ha gympa som jag tycker så mycket om. men det gick det med. fick gå ett par minuter tidigare så att jag skulle hinna med 2 bussen. stog och väntade en stund, håret blåste och hade solen i ögonen. för ett ögonblick var det sommar igen. sommar skulle vara underbart, och det kommer blir svårt att slå sommaren 2008. men höst känns ganska okej med. älskar ju färgerna och dom gör sig ju bra på foto med. bara det inte snöar på ett tag är jag nöjd. 

och jag har fått vecko revyn idag med, stallet ikväll och kanske ska ut på fotorunda med syster när hon kommer hem. just nu känns det lika härligt som det gjorde i helgen. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0