the fake sound of progress

jag och sara kom sent till klasstiden idag för bussen stannade inte. stackars små sjuorna som blev helt förskräkta. iaf så fick vi ta bussen tillbaka och hoppades att David var på skapligt humör, vilket han var. har varit en slapp skoldag. so:n var inte så ansträngande, inte slöjden heller, film på spanskan, matte och sist akademin som vi inte (eller jag) inte gjorde så mycket på. det blir bara så. blev samma sak som igår när jag kom hem - slappat framför tv:n eftersom vi inte har några läxor. slappis.
imorgon blir det teater, slutar omkring 11. funderar på att ta mej med kameran in till stan och se om vi hittar något roligt.



och jag fick precis reda på att provsvaren från blodprovet kom idag och jag har tydligen järnbrist. då vet jag ju äntligen vad det är för fel på mej. känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0