.




















är hemma igen och har varit i några timmar nu. det är kul att åka ner till småland och träffa alla, men det är ju underbart när man kommer hem igen. men så är det ju oftast.
har varit ganska jobbigt idag, har varit trött och tjurig. haft ont i huvet av att kusinerna försöker spela piano. men jag var nog inte så tyst av mej när jag var yngre heller. aja, det är skönt att vara hemma iallafall.
spelade memory med en kusinerna som kanske är 5 år. vilket minne! jag fattar inte hur hon kan komma ihåg vart alla kort ligger även om vi kanske bara har vänt på dom 1-2 gånger. jag är imponerad.
hittade en jätte söt rosa traktor, det är inte varje dag man gör det.




Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Vilken fin bild på dig ! :)

2008-10-11 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0