breaking the habit

skönt med ganska korta tisdagar. slutade för ca en timme sen. fick skynda sista biten till bussen, men vi hann ju med iallafall. skulle vara surt att missa 2 bussen och få vänta tills 20 i 3.

eftersom det inte gick så bra med pluggandet igår trodde jag att det skulle gå skit på alla läxförhör. men inte då. jag var en av tre som klarade fysiken, spanskan gick helt okej och likaså engelskan. behöver plugga endel idag med. har so uppsatts eller vad man ska kalla det tills på torsdag som ska vara 2-3 A4. inte så jätte jobbigt, men problemet är att jag inte har börjat än. och så ska vi skriva ett tal tills på fredag i svenskan. som ni hör borde jag plugga, vi får se när jag tar tag i allt. måste göra det mesta innan stallet iaf.

och nu har jag bestämt mej för att börja motionera. ska ut och springa på torsdagar och lördagar (har ju stallet på tisdagar). måste förbättra min obefintliga kondition.

så saker som vi ska förbättra: planera ( inte bara läxor, utan allt) och min kondition.

lycka till Isabell

hittade en gamal bild. tror den är tagen sommaren 2006. varsågoda.

Kommentarer
Postat av: SaraRara

och vem har tagit bilden, jaa vem har tagit bilden ? ahh!

Borde ha såna kemilektioner varje gång. Jag följer med och springer på lördagar ;)

2008-09-16 @ 19:43:08
Postat av: Sanna

Fin bild :)

2008-09-17 @ 14:06:24
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0