en av alla dom

måndagar är hemska. långa, tråkiga och jag har både gympa och spanska. usch. och syster har grejjat med sin dator. jag är så avundsjuk, men hon förtjänar den. men det skulle vara otroligt skönt med en egen dator. men jag är ju inte precis världsmästare på att spara.

och jag håller på att bli förkyld. det är inte bra. vi får hoppas att det blir bättre. det känns som om det är ganska många som är förkylda, så det är ju inte så konstigt att jag också blir det då.

och jag vill göra något roligt med min vardag. alla dagar ser ju likadana ut. känner mej som en i mängden.

imorron ska vi lämna in en debattartikel i svenskan, jag ska debattera för att vi inte ska ha några läxor. och det är typ bara jag som tar det seriöst. jag har funderat på att byta ämne, men nu är ju det försent. och jag måste sätta mej och skriva klart den nu. och förhoppningsvis hinner/orkar jag göra biologin med så jag slipper den imorron. tanken är även att jag ska hinna duscha och lägga med inte allt för sent (iaf innan 11 tack).















sjal - topshop
kjol - indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0