let the flames begin

härliga fredagar, slutade vid 12 som alltid. mycket skratt idag med och bakade muffins på hemkunskapen. mums.
måste städa på mitt rum innan folket kommer imorron. i´m home alone you know. måste bädda rent sängen, damma, plocka undan all skit från golvet och kanske dammsuga. låter det som ett trevlig sätt att tillbringa fredagen? nja, men det är ju saker som måste göras. måste plugga med, gjorde typ inget igår. kom inte in på den sidan jag ville in på. och jag fick inte sitta i datasalen för mats heller. med david var snäll så jag fick ett papper och hans personliga bok där det tydligen skulle stå endel om kommunism. känns bra.
sitter här och lyssnar på min underbara musik. borde sätta igång och städa lite smått så jag inte behöver göra det hela kvällen. med lite musik i högtalarna brukar det gå ganska okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0