open up my eyes to the things unseen

fredagar måste vara den slappaste skoldagen. tre lektioner: svenska, matte och hemkunskap. slutar 12.10. vilket betyder att vi hinner perfekt till 12.20 bussen och är hemma ca 12.40. tycker om när bussarna går bra. det är inte lika kul när man måste vänta i en halvtimme / timme för att komma hem.
iaf slapp dag, och jag har verkligen in gjort någonting. otroligt skönt. men jag har ganska mycket plugg som jag ska göra i helgen. antagligen blir det på söndag.
tog fram kameran och tog lite nya ego-bilder. kännde att det var dags. vill att syster ska ta bilder när hon får sina nya kamera, blir oftast bättre när någon annan tar så att man slipper lägga ner energi på att grejja med kameran.

sitter här och lyssnar på livelåtar med winnerbäck. nu känner jag hur underbart det skulle vara att gå på konsert. men jag har inte någon planerad än. vill känna den där känslan som man får precis innan insläppet när man inte kan stå still. bara står och hoppar av iver om att äntligen få komma in.

det ekar i huvet

Kommentarer
Postat av: Vicke

jättefin bild!

2008-09-06 @ 17:24:09
URL: http://svediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0