svenska

har svenska, sitter i datasalen. borde skriva på mitt tal. men jag har vet inte hur jag ska skriva om den text jag redan har till ett bra tal. och jag orkar inte heller. känns smidigare att göra det hemma.

ska gå ner till skolsköterskan på lunchen och be henne kolla mitt blodtryck. hoppas det går bra, och jag hoppas hon är här.
har varit slapp dag. vi fick ha matte på fysiken (vi har matteprov imorron), kollade på mr Bean på engelskan och nu sitter jag här på svenska. på spanskan blir det med film och handboll på gympan.
mamma ska hämta upp mej när jag slutar och så åker vi in till stan. ska äntligen börja sola. så i eftermiddag kommer jag vara brun. eller iallafall brunare än vadjag är nu. lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0