på drift

fredag och jag slutar efter tre lektioner. yees.
jag och linda åkte in till stan för att vänta på jojjo som slutade senare än oss. vi sprang runt i nästan alla butiker och skulle försöka hitta en klänning eller kjol till linda. det gick inte så bra.
vi mötte upp jojjo och gick till tannefors och friskis. blev en timme på gymmet och det gick riktigt bra. mycket bättre än förra gången. det var lite fler där idag, så man fick vänta lite på vissa maskiner. men man överlever ju. det känns bra att träna på fredagar, bra avslut för skolveckan och så har man hela helgen framför sig.

jag har jätte ont i mina fötter nu, men dom ska få vila hela kvällen. mormor och morfar har kommit upp så jag ska umgås med dom.
nu pizza.

dagens låt - på drift

Kommentarer
Postat av: jojjo

friskis in my heart <3

2009-02-09 @ 18:30:14
Postat av: sandra

jag älskar låten på drift!

fina bilder i bloggen btw!:)

2009-02-12 @ 10:34:43
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0