Twisted Logic

jag är bättre!
har varit skapligt pigg hela dagen. äntligen. jag har varit sjuk i en vecka. och som jag skrev igår, jag har inte varit utanför dörren på en vecka heller. tror att jag kan orka gå ut imorron. hoppas det iallafall. hoppas även att jag ska orka plugga lite, och kanske börja skriva på ett CV. jag kanske orkar göra jätte mycket imorron. vem vet? men vi hoppas inte på för mycket.

det är lite läskigt hur fort den här veckan har gått. jag hatar att vara hemma i mer än 1, max 2 dagar. så nu ska jag klaga lite: jag har haft konstant huvudvärk/illamående, och det har inte hjälpt med tabletter. så jag har mest kollat på film eller tv. datorn har jag bara kunnat sitta vid i 20 minuter, sen protesterade mitt huvud. läsa kan jag inte heller göra mer än i ca 20 minuter. så tv:n har varit min bästis dom senaste dagarna. lite segt.
det ärnda som har varit roligt är att jag och mamma har spelat fia. jag har vunnit varje gång förutom 2. men tur i spel = otur i kärlek. aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0