ren som snö

mår bättre idag, var lite segt på morgonen med det har blivit bättre under dagen. yees. jag hoppas jag är friskt till lovet. vem vill vara sjuk när man har lov liksom?
har haft engelskaprov idag, gick förhoppningsvis ganska bra, var inte allt för svårt. 
jag och andréa hade ju våran gympalektion också, det gick väl sådär. men jag orkar inte lägga energi på det. vi körde mattrugby, hade aldrig kört det förut. inte andréa heller. (vi fick idén från min syster.)  det blev kanske lite för våldsamt ibland, men aa.

när jag kom hem kollade jag igenom elloskatalogen, hittade lite som jag ska beställa. ett par shorts, ett par vita tygskor och ett par gladiatorsandaler. vet inte om jag ska ha svarta eller bruna, får sova på saken helt enkelt. tror det blev ca 650kr sammanlagt. värt.

ska sätta mej och plugga so nu hade jag tänkt. har prov på andra världskriget imorron, det är nog det ända som jag hittils har tyckt varit intressant inom historia. ska redovisa en bok i engelskan också, problemet är att jag kanske har läst 1/3 av boken. känns lyckat.


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: jaa det tror jag också. Det är svårt för ,ånga att erkänna, men det går iallafall att ändra på ;) kram

2009-02-10 @ 20:08:59
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0