det där var fina dar

den här måndagen har faktiskt varit helt okej, otroligt nog. fick ledigt två lektioner och det var bara fyra personer som va på den sista. slappt. yes. brukar inte vara på bra humör på måndagar, känns inte som det iallafall. men idag så, sitter här och lyssnar på världens bästa Håkan och det känns ganska fint.
har mått illa (eller vad jag nu ska kalla det) nästan hela dagen, usch och fy. men det är faktiskt bättre nu, kanska beror på det kryddstarka maten som jag år nyss.
ska plugga nu. har bara spanska glosor och lite biologi på hela veckan, så om jag gör det idag behöver jag inte göra någonting sen. isabell planerar - framgång.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; vsg ^^

2009-01-19 @ 18:14:20
URL: http://mysbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0