härliga dagar

mamma hämtade upp mej efter skolan idag, slutade vid 15.30 men det gick fort. jag tycker om onsdagar.
iallafall, vi åkte ut till ikano och jag skulle kolla sommarjobb. får se om jag får något, hoppas verkligen det. lite extra pengar i sommar skulle man ju inte tacka nej till direkt.
jag hade bestämt mej för att jag inte skulle köpa någonting, det gick ju inte så bra. det blev en rutig skjort/blus liknande sak. men nu får jag verkligen inte shoppa mer på ett tag. får se hur länge jag kommer hålla det.
jag har har inga läxor på hela veckan, slappt - jag vet, så jag har massa tid att spela sims. haha. men ikväll är det winnerbäck på tv, svt 1 kl 21.00 tror jag det var. tycker det låter som ett ganska bra sätt att avsluta en härlig onsdag på, eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Lisa

snygga bilder ;* jag ska också se på winnerbäck ^-^

2009-01-14 @ 20:22:45
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Agnes

Så fina bilder! Föreställer det en rutig skjorta? Puss på dig

2009-01-14 @ 20:33:48
URL: http://agnesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0