tidsfördriv

igår åkte jag in till stan för att träffa nea. köpte inget, men hittade endel som jag vill ha. får se hur det blir. iaf, satte oss och fikade på café M, mysigt och lagom stort café. (tack för tipset syster) jag och nea ska bli stammisar där nu, haha.
hjälpte pappa att ta ner granen när jag kom hem, julen är verkligen över. tycker inte om den tanken. men en positiv sak är ju att man slipper alla barr. det är ju iaf något.
gick bort till micka på kvällen, vi kollade på ps. i love you. så sjukt bra! hade aldrig sett den förut, har bara hört talas om den. om du inte har sett den, se den! annars blev det mycket prat om allt och ingenting. det gillar vi. vaknade borta hos micka idag, jag blir bättre och bättre på Guitar Hero. yääy.
nu blir det städning. mitt rum ser ut som jag vet inte vad. men aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0