20.31

idag är det tisdag och ingen vanlig dag. det är nämligen friluftsdag. en av dom värsta dagarna på året. opepp.

på morgonen/förmiddagen var det så kallad "lagdag" som innebär att man delas in i grupper och gör olika aktiviteter. jag och sanna hade hand om en station så vi slapp gå runt och tycka synd om oss själva.

på eftermiddangen var det friidrott som gällde på folkungavallen. det var inte ett moln på himlen = ganska varmt.
runt halv 3 åkte jag hem med sanna och hennes lilla moppe, hade tänkt att sola lite innan jag åkte till stallet. men inte då. det hade varit jätte fint väder hela dagen, men när jag tog på mej bikinin så började det regna. så typiskt.

kom nyss hem från stallet, ska hoppa in i duschen innan jag bänkar mej framför despreate housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0