20.37

fyra dagars ledigt. inte helt fel.

håller på att försöka planera dom kommande dagarna lite smått. just nu vill jag inte lägga mer pengar på sms.

jag fyller år på lördag, men jag känner inte den här känslan som jag har haft varje år. jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men någon slags förväntan. lite nervositet över hur det kommer att bli, om man får vad man har önskat sig. men jag kommer vara hemma själv på min födelsedag i år. mamma och pappa är på släktträff någonstans i södra sverige.  jag vet redan vad jag kommer att få i pressent, det är bara att jag inte kommer bli väckt av sång och fukost på sängen. men jag tror att jag klarar mej utan det.
jag känner ingen nervositet eftersom det inte finns någonting att vara nervös för och jag känner ingen förväntan heller. egentligen är det ganska tråkigt. det blir ju som vilken dag på året som helst.
det är lite det som är grejen med födelsedagar, att man ska vara förväntansfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0