ingen stress

påsklovet är här och jag är lika glad som de flesta andra skoleleverna är. en vecka utan stress är efterlängtad.

igår var sista skoldagen innan lovet och första hela skoldagen för mej den här veckan, på schemat var det kemi, kemiprov och engelska. riktigt ovärd dag, men det var ändå skönt att komma tillbaka en dag innan vi fick lov.

efter skolan åkte jag en snabbis till Linnéa, intensivt pratande i ett par timmar gjorde stor del av min dag. en annan höjdpunkt var att syster min kom till lkpg med bussen, hon var saknad så det var skönt att se henne igen.

och pappa har köpt en ny dator, men såklart funkar inte allt som det ska. vi har alltid sådan tur med datorer. love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0