snart slut

det blev en riktigt mysig kväll i nkpg, mycket prat och skratt.

idag är det tänkt att jag ska plugga innan jag åker in till underground ikväll, där vi btw ska vara utklädda. jag hoppas att folk klär ut sig, annars  blir det bara jag.

jag börjar inse att lovet snart är slut och det tar verkligen emot. det kommer såklart bli roligt att träffa folket i skolan igen, men jag vill inte tillbaka till alla prov och läxor. det är ingenting man längtar efter precis. men jag ser fram emot att vi snart får nytt schema och det innebär att vi slutar innan 2 tre dagar i veckan, vilket inte är helt fel.

nu ska jag fila lite på min utklädnad och peppa för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0