timmarna snurrar förbi

igår vad det fredag och det gick fort. annars har hela veckan varit ganska seg.
vi gjorde inget vettigt i skolan, satt i datalsalen i sammanlagt 3 ½ h och gjorde ingenting. och jag menar verkligen ingenting. efter skolan åkte jag och Nea till friskis och tränade. jag var totalt opepp, så jag tycker jag förtjänar ett litet plus i kanten för att jag tränade ändå.
och sist men inte minst bar det av till club och trevlligt folks. tiden går snabbt när man har roligt.

idag är det då lördag och jag sov till halv 11. jag är riktigt stolt över mej själv. observera att jag inte hade ställt något alarm, utan vaknade av mej själv. plus i kanten igen?

ikväll bär det av till underground, men innan dess ska jag städa. ordentligt. och kanske plugga lite också. jag har några timmar på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0