lite fattigare

egentligen skulle jag, mamma och pappa åkt iväg och badat idag. men självklart bestämde vädergudarna att det skulle bli mulet, så då åkte vi in till stan istället. jag ville fynda på rean och pappa behövde shopping-hjälp. det hela slutade i att jag inte köpte någonting på rean, men en klänning blev det (skit snygg, verkligen). både mamma och pappa shoppade loss totalt, så jag fick vara smakråd och personlig stylist. självklart uppskattar jag att dom ber mej om hjälp, det betyder ju förhoppningsvis att dom tycker att jag har lite koll på hur man ska sätta ihop olika plagg, men efter några timmar i värmen var jag rätt slut och irriterad. stackars mamma och pappa.

kvällen har spenderats hemma. vi har firat mamma som fyller år på lördag med släkten på pappas sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0