melting

hjälp vad varmt det är! jag tror jag smälter bort, lite i taget. okej, nu ska vi inte överdriva men varmt är det.

jag åkte in till stan en liten sväng, tog en fika på waynes med Emelie (och förövrigt är mitt stammgästkort fullt nu.. vet inte om det är bra eller dåligt, men nu vet ni att jag är smått beroende av waynes chailatte) och spenderade lite pengar på monky, två linnen bllev det och det var halva priser på båda. me like. 
något som inte var lika lyckat var att busschauffören körde fel väg till sturet så han var tvungen att vända.. och det tog inte mindre än 25 minuter. så jag satt i en härligt solvarm buss i ca 1 h...

imorron åker vi ner till svartö, och jag har laddat med böcker - alla fyra twilightböckerna som sammanlagt är en bra bit över 2000 sidor. jag lär ju ha något att göra iallafall. och det ska blir väldigt skönt att inte göra så mycket, jag ska ligga på bryggan och läsa.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0