woho

nu har jag inga mer lektioner, nada. och det känns superbra! jag kan inte riktigt ta in att det äntligen är sommar och att jag inte behöver oroa mej för prov och betyg på 2 månader. 

de närmaste tre dagarna är ganska fullspäckade, det gillas:
idag blir det volleyboll och grillning med klassen, ska gå en sväng på stan och lite senare ska vi fira att min kusin har tagit examen.
imorron ska jag fota emilia på morgonen och efter det bär det av till linghem och skolavslutning.
fredag är det dags för min skolavslutning, ska sitta i aulan och jag antar att det blir lite fika med klassen efteråt. jag ska hinna springa upp till folkunga och gratta emilia när hon springer ut, om jag hinner ska jag ner till katedral också och gratta habel. sen är det studentmotagningar som gäller. på kvällen blir det grillning med klassen, och sen får vi se vart det bär av! pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0