kent agent

snart är veckan slut, det känns som om det var måndag nyss. men det gör ju ingenting, det får gärna bli helg.

pulka-åkningen med klassen i tisdags var riktigt rolig! jag hade ont i nästan hela kroppen igår, men det var värt det. nu väntar jag med spänning på att bilderna  ska komma upp på facebook! 

igår hade jag studiedag. och det blev precis som ordet beskriver - en dag full av studier. inte allt för roligt, men hela dagen lyftes upp av denna underbara händelse - KENT! det kunde nästan inte bli bättre! det var en av de bättre konserterna jag har varit på, dock var den för kort (tiden går fort när man har roligt) och så hade det varit mycket roligare om min älskade syster hade kunnat vara kvar hela konserten. men vi har en till i gbg att se fram emot. den kommer nog bli minst lika grym!

det blev inte allt för mycket sömn inatt, men jag har varit förvånansvärt pigg ändå. jag antar att tröttheten kommer imorgon när jag har ett betygsavgörande prov. just nu känns det inte så roilgt, men jag får göra det bästa av situationen. jag kan ju inte göra annat.

åter till böckerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0