regn

nu är jag hemma efter två dagar i de smålänska skogarna utan täckning på mobilen, bara tre kanaler på tv och en otroligt seg dator. underbart. och tro det eller ej, men jag är faktiskt seriös. det har varit skönt att få slappna av lite, leka med 4 yngre kusiner som är mer eller mindre högljuda och ta promenader med mormor. jag gillar småland. jag är alltid lite lugnare när jag kommer hem jämfört med när jag åkte dit.

imorron är det söndag och sista dagen på min långhelg. och tuvärr ser den inte ut att bli speciellt rolig, den kommer troligtvis bestå av fysikuppgifter. jag är så sjukt opepp. men nu ska jag packa upp mina väskor, skriva ut några låtar och försöka spela lite på min mormors mors gitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0