DDT

bloggen har tuvärr inte fungerat dom senaste dagarna, blev lite depp ett tag där. nedå, men jag har saknat att skriva.
iaf, tisdagen var en helt underbar dag, ingenting gick fel! grattis till mej! red ut för första gången på året, kul på bussen hem, underbart väder så jag satt och solade ett tag och läste min veckorevyn som hade kommit samma dag. underbart att få sitta lite i solen efter den här tråkiga vinterna. hoppas att det inte blir någon mer snö nu, gå lägger jag mej i ide.
förövrigt har jag haft två prov den här veckan, spanska och kemi. har även engelska prov imorron + ett inlämningsarbete i biologi och några små saker som jag varken orkar eller hinner göra innan prao. ska ju börja mina två prao veckor nu på måndag, kul kul. ålhens. kommer ju antagligen att få städa och plocka upp varor. och så måste jag föra "prao-dagbok" , sämst. kul kommer det kanske att bli, om man bortser från att städa och så. börjar vid 10. men jag mäste ändå ta halv 9 bussen in, surt. men förhoppningsvis så överlever ja. 

hoppas att ni har klarat er utan min blogg på ett tag.
Isabell 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0