10 minuter (för mej själv)

idag hade vi öppethus, för mamma har ju fyllt 40. så det va ganska många här. det va ju ganska trevligt, men det blir ju ganska hög ljudnivå. huvudvärk. men det går ju över. jag fick ansvaret för att få allt och alla på bild. tror att jag lyckades ganska bra iaf. runt 150 bilder på några timmar. känns som om jag borde ha fått med alla då. men man vet ju aldrig. jag är iaf väldigt nöjd med min kamera, det är ju ingen super-duper-under-kamera. men den duger till mej. om ett tag kanske man får köpa något bättre, men man måste ju börja någonstans.

fick ju städa på rummet innan allt folk kom, och städa är ju inte precis min starka sida. jag var trött och hade ont i huvet. blev att spela musik (kent. självklart. vad annars?) och försöka få undan alla saker som på något konstigt sätt har hamnat på mitt golv. det gick ju tillslut. efter några album.

och nu är jag så trött. behöver verkligen sova. behöver 10 minuter för mej själv.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker om din kamera. den är sööt <3 som du

2008-08-10 @ 11:15:20
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0