livet leker

igår blev det stan först, blev nya jeans och skor. på rean. jag älskar rean. underbart när man kan hitta små guldkorn. vilket kanske inte blir så ofta, men det gjorde jag nog igår. ett par skor för 65 kr. värt. som sagt, älskar rean. fast nu vill jag nästan att det ska bli höst, förlåt. men det är sant. vill ha alla höst färger. och det är så underbart att dom flesta butikerna har fårr in endel höstkläder nu. me like. vill ha lila, blått och gult. vill använda min gula mössa igen. den som alla tycker är så extremt ful, men som jag älskar. och jag vill att löven ska ändra färg, men jag vill inte ha allt regn och all blåst (som det är nu). det kan jag leva utan.

iaf, så blev det myskväll hos beccy med folket. kul va det, massa prat och lite film. och lite prat igen. just nu känns allting ganska bra, allt liksom bara flyter på. och det är otroligt skönt. hoppas att det håller sig så här ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0