mysig helg

hemma från seglingen nu. verkligen en jätte mysig helg. och jag har fått leka massa med min kamera, tog över 300 bilder.
på fredagen åkte vi ut till ngn ö typ direkt. blev spel på kvällen, en kort och en lång. och jag förlorade. men det va  kul. på lördagen väcks jag och nattis (som delade på en jätte liten nytt) av att motorn startas, och våran hytt va precis intill själva motorn. så det skakade och lät massa. härligt sätt att vakna. somnade om. seglade endel. och tog massa bilder på allt och alla. blev alias på kvällen, otroligt roligt spel. idag låg vi vid en underbar ö som jag tyckte om. lätt att ta sig fram. iaf på vissa ställen (och det fanns massa söta violer somfick ställa upp på bild). det blev endel sol med, härligt.  dock ingen vind, så det blev ingen segling hem. motorn är ju inte lika mysig. men man måste ju ta sig hem på ngt sätt. (alla bilder kommer ngn annan dag)

mycket trevlig helg med mycket skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0