tänk positivt..

jaha, en dag närmare skolstarten. men ska jag vara ärlig stör det inte mej lika mycket som det gjorde igår. som sagt, tänk positivt. och livet är ju för kort för att deppa. och allt blir ju mycket roligare om man är positiv. visst har jag rätt? så dom sista dagarna på det underbara sommarlovet jag jag försöka göra det bästa av.

den här dagen har varit den bästa på ett tag nu, och kanske är det för att jag har försökt att tänka positivt. fick en stunds sol, det tackar vi för. men jag vill och behöver mer sol. så och det fortsättar regna går jag och solar solarium istället. gick en promenix med mor min med. vi va inte specielt sociala, men ibland behövs inte det. och det blev en kanon start på ridningen. allt var nästan perfekt, utom regnet och min sitts. den dåliga sittsen får jag träna bort. annars var allt så underbart. har verkligen saknat att rida. längtar redan till nästa vecka. skulle vilja rida mer än en gång i veckan. men tid behövs ju med. så det kanske räcker som det är. aja.

nu ska jag upp och läsa lite. håller på att läsa "flyga drake", verkligen en kanon bok. läsvärd. verkligen.

godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0