svartö

nu är jag nere på svartö igen då, slappt. och skönt. men den här gången är det bara jag och pappa, och vi ska måla om huset. det kan ju inte bli mycket sämre än vad det redan är. (gult med bruna kuntar, snyggt? nej) tror att det ska bli bättre väder också, så förhoppningsvis kan jag bättra på den obefintliga brännan. och det kanske blir första doppet med? men vi ska inte hoppas för mycket.

idag har varit värsta slappis-dagen. har inte gjort någonting, förutom att packa lite precis innan vi åkte ( och det blev bil, inte mc) och det har ju regnat. så jag kan ju nästan skylla på vädret. och det blev inga bilder på bdb, sorry. blir till helgen, för jag kommer inte hem innan dess. kanske blir liite bilder härifrån, men hoppas inte för mycket. känner att jag inte är så bra på att ha framme varken kamera eller mobilen just nu. och föresten så har jag inte köpt någon kamera än. dåligt. men har liksom inte varit så pepp på det så det känndes nästan bättre att vänta. får se när det blir, men innan sommaren är slut är ju ett måste.

nu blir det att kolla lite på tjuvlyssnat innan jag lägger mej, ska ju upp tidigt imorron och måla (haha). lycka till säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0