Autumn cold

Snö idag! vill ha vår ju, inte snö! förhoppningsvis så överlever jag. blev lite depp när jag vaknade och det va snö. inte så bra, men jag har piggat upp mej med att jag ska på konsert på fredag. weei! ljuspunkten just nu. är väldigt förhoppningsfull och jag hoppas innerligt att det inte är snö då, men det får gärna vara sol och 10 plusgrader eller något liknande. hoppas hoppas. och jag hoppas att dom ändrar bilddagboken igen, tyckte inte om deras nya layout. ser jätte barnslig ut. usch. antagligen kommer dom inte ändra det, men jag hoppas ändå.
och jag kanske skulle solat och fått lite färg idag. men jag orkade inte, lekte lite med micka och katten. såg en bra film och åt muffins. mums. fick även lite plugg gjort, grattis till mej.
ska vara duktig och sova nu, behöver det. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0