mannen i den vita hatten

image19



















konsert igår! underbart! åkte hemifrån halv ett, hämtade Lovisa och sen bar det av till Örebro. Hittade snabbt eftersom jag är bäst på att läsa karta. eller inte. iallafall så åt vi på McDonald´s och sen satte vi oss och köade. det va sämst kö-system, man fick inte köa precis brevid arenan för att det va en väg där. (bra planerat!) så dom hade tänkt att vi skulle köa en bit bort och att dom sedan skulle leda hela kulmpen med galna människoröver vägen och självklart gick det jääätte bra. tillslut släppte dom in iaf, jag och emelie sprang in och lovisa tog hand om jackorna. och oftast skriker ju vakterna "sitt ner", men inte då. några satte sig ner (jag och emelie med) men det stod några brevid oss. och folk började knuffas så att det ramlade människor över emelie, stackars. så tillslut gav vi upp och ställde oss upp. när vi satte oss ner va vi på andra raden i mitten. när vi ställde oss upp va vi på tredje raden = Arg isabell. alla puttades runt eftersom en stor idiot som knuffade allt och alla. alla typ skrek på honom men vem trodde att han skulle bry sig? efter ett atg slutade dom röra på sig och alla kunde stå någolunda stilla. weei! jah hamnade på andra raden igen och emelie bakom mej. lovisa tryckte sig in och hamnade typ bakom emelie. sen va det två små tjejer som stod längst fram i mitten, det va deras första konsert. tyckte lite synd om dom. vakterna lyfte över dom precis innan förbandet familjen kom upp på scenen. så jag hamnade längst fram i mitten! lycka! tillslut hamnade emelie på min vänstersida och lovisa precis bakom henne. vakterna va jätte bra, dom pratade med alla som stod längst fram och delade ut vatten hela tiden, man behövde liksom inte be om det. hela konserten va underbar! men jag missade sista låten!! mådde inte bra så vakterna lyfte över mej. JAG MISSADE MANNEN I DEN VITA HATTEN!! jag hatar mej själv.

underbar dag



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0