socker

skulle varit min pluggis-dag idag. men det blev inte så, istället blev det en tre timmars lång promenad mes linda, sara, emelie, andréa och vicky. mys va det, men efter två timmar skulle det varit ganska skönt att sätta sig ner. mina händer låg i koma, men dom vaknade igen som tur va. jag tänker inte göra om det här, såvidare det inte blir sommar. då skulle det vara ganska najs. jag och linda stannade hemma hos sara, åt muffins och kollade på oc. tror dock att det bara var jag som uppskattade det. jag och linda gick hem typ 18.00-18.30 kanske. (hata att det piper från diket och änder som tar död på mej. usch.)
som sagt, inget pluggande idag, har ingen aning om när jag ska orka gör det där. kommer inte bli gjort fören i helgen om jag känner mej rätt. förhoppningsvis så har jag fel. skulle vara skönt om jag kunde göra klart något i tid för en gångs skull.
förövrigt så har jag äntligen bestämt mej för att följa med på berlin-resan.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0