katedral - stadens diamant

kom iväg till katedral tillsammans med syster. känndes bra att ha med någon som hittar, hon gick ju där förut. kollade mest på olika naturlinjer och lite på IB. samhäll är inget för mej. men det kändes ganska bra att gå runt på skolan, så vi får se om det blir katedral för min del.
tog massa papper som jag borde läsa igenom lite till, borde sätta mej någon eftermiddag och kolla lite mer på alla papper och brochyrer. någon gång när jag har tid och lust.


känner mej mycket piggare nu och hoppas att det är ännu bättre imorron. ska på öppet hus på ljunkan.
nu ska jag sätta mej och trycka in lite gloser (och kanske läsa lite mer om katedral).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0