a walk in the sun

pappa körde mej till skolan idag, så jag slapp att stressa. hade svenska i kanske en halvtimme innan vi fick gå. corren skulle tydligen fotografera alla 9:or som ville vara med till ett reportage om gymnasievalet. vi orkade inte vara med utan tog bussen till stan istället. köpte varm choklad på espresso house och gick sedan vidare till elsas hus för att kolla på på teater. gick på stan en snabbis, blev en sjal som jag har väntat med att köpa ett tag nu och ett par gråa ganska tjocka strumpbyxor. behöver lite mer saker, men det får vänta lite.
iaf så skulle jag, linda och sara försöka hinna med 12.40 bussen. men vi missade den och jag tror att jag bär en ganska sot del av skulden för den saken. och nästa buss gick inte fören vid 2. men det va ju soligt, så då kom jag på den helt fantastiska idéen om att ta en buss till ullstämma och sedan gå till sturefors därifrån. saken var ju bara den att bussen åkte inte ända till ullstämma, så det blev lite längre att gå än vi hade tänkt oss. så min snälla pappa hämtade upp oss en bit på vägen. blev pizza när jag kom hem och nu ska jag sätta mej och kolla på top model. standard.
ikväll blir det kanske att åka in till teensnet, annars tillbringas kvällen hemma med kanske någon promenad till.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0